دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
طری

حوزه/ محمدی فشارکی با بیان اینکه ملت ایران تمام قد آماده مبارزه با رژیم صهیونیستی است، گفت: باید خاطرات، روش، مردانگی، فرهنگ و گفتمان شهدا را همیشه زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار ویژه شهرستان کاشان امشب در آیین بزرگداشت مقام شهدا، «آبروی محله» یادبود شهید علی میرزازاده که با حضور یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در محله زیدی کاشان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: تنها چیزی که حالمان را در برابر هجمه‌های مختلف دشمن خوب می‌کند، اتحاد و همدلی است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان، به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری و لزوم ایجاد اعتلاف جهانی برای مقابله با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: وفاق ملی و وحدت برای مقابله با رژیم کودکش اسرائیل را در کشور خودمان به خوبی شاهد هستیم.

محمدی فشارکی، با بیان اینکه مردم سراسر کشور به صورت خود جوش برای کمک به مردم غزه و لبنان پای کار آمدند، ابراز کرد: مردم ایران همانند دوران دفاع مقدس هر آنچه که در بضاعتشان بود برای کمک به جبهه مقاومت تقدیم کردند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان، حمایت از جبهه مقاومت را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: جبهه مقاومت درس ایثار و فداکاری را از شهدای دوران دفاع مقدس آموختند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه ملت ایران تمام قد آماده مبارزه با رژیم صهیونیستی است، گفت: باید خاطرات، روش، مردانگی، فرهنگ و گفتمان شهدا را همیشه زنده نگه داریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha